Mare parte dintre persoanele venite astăzi la CJAS s-au plans că în lipsa cardului de sănătate medicii de familie nu le-au prescris medicamentele de care au nevoie.
„Am fost luni la medicul de familie şi nu mi-a dat reţeta pentru că nu aveam cardul”, a spus o persoană.
”Am nevoie de card pentru că fac un tratament şi-mi spune că nu-mi dă fără, dacă nu am cardul nu-mi face tratamentul. Şi a trebuit să vin să mă interesez. (rep) Cum de nu l-ați luat până acum? Că tot am aşteptat, ziceau că vine acasă, că-l trimit prin poştă, ba că vine la medicul de familie”, a spus o altă persoană.
„(rep) De când aţi venit? Acum am venit, că am fost la dentist. Dar stau până când vine numărul. (rep) Aţi mai fost şi în alte zile? Am mai fost într-o zi, am fost dar m-a programat astăzi. Şi trebuie să stau”, a spus o persoană.
Reprezentanţii Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate au cerut medicilor să asigure servicii şi să elibereze reţete asiguraţilor chiar dacă nu şi-au ridicat încă documentele electronice.