Această etapă face parte din procesul de tranziție a produselor și serviciilor companiei RCS & RDS către brandul Digi. Până în acest moment, compania a aliniat sub acest brand, întreaga ofertă de servicii de telecomunicații, precum și divizia de conținut TV, respectiv toate televiziunile deținute.
Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi și la nivelul rețelei sale de magazine de prezentare. Schimbarea aduce un nivel sporit de interacțiune cu clienții, care sunt consiliați de personalul companiei pentru a putea face o alegere cât mai potrivită cu necesitățile lor de comunicare.
"Noul concept le oferă clienților noștri un mediu plăcut, un spațiu prietenos unde pot testa serviciile și unde pot primi informații despre ofertele companiei. Acesta este un alt pas important pe care RCS & RDS îl face pentru a spori și simplifica interacțiunea clienților cu ofertă completă de servicii de telecomunicații Digi de care pot beneficia" a declarat Valentin Popoviciu, Director Dezvoltare RCS & RDS.
Magazinele Digi sunt delimitate în mai multe zone: zona de consiliere și vânzare servicii și produse Digi pentru acasă, zona de consiliere și vânzare Digi Mobil, unde clienții au acces la o gamă variată de telefoane mobile și zona de plată a facturii, unde clienții își pot achita facturile lunare.
RCS & RDS a deschis în București și în țară peste 60 de magazine sub brandul Digi, în orașele: București, Oradea, Constanța, Galați, Cluj, Brașov, Timișoara, Târgu Jiu, Pitești, Târgu Mureș, Arad, Sibiu, Iași, Drobeta Turnu Severin.
Compania va moderniza gradual și va integra în noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezență proprii existente la nivelul întregii țări.