Judecătoria Buzău va funcţiona în mall

Te-ar putea interesa și:
La mall-ul din Buzău îşi vor face apariţia din toamnă nu doar pasionaţii de shopping, ci şi infractorii care vor fi aduşi în faţa magistraţilor.
Şi asta pentru ca sediul Judecătoriei Buzău se va muta în complexul comercial, după ce proprietarul a venit cu cea mai avantajoasă ofertă. Lipsa de spaţiu este cauza pentru mutarea Judecătoriei din actuala clădire pe care o împarte cu Tribunalul.
judecător Ionuţ Neagu, purtător de cuvânt Judecătoria Buzău: "S-a finalizat procedura de licitaţie. Societatea Euro Sting a fost declarată câştigătoare, având cea mai avantajoasă ofertă. Euro Sting a oferit un pret de 7,48 Euro m.p./lună, iar celălalt ofertant a oferit 9,45 euro m.p./lună".
La licitaţie au fost înscrise cinci oferte: trei sedii de firme şi două centre comerciale.
Societatea câştigătoare trebuie să se ocupe de compartimentarea spaţiului şi întreţinerea acestuia pe o perioadă de cinci ani. Ea este cea care va amenaja sălile de judecată, spaţiile de detenţie, dar şi o intrare separată. Pentru buzoieni ideea pare bizară.
"Nu este chiar în regulă, cred că ar trebui într-o anumită zonă, nu chiar întru-un perimetru de shoping" spune un buzoian.
"Ţinând cont că sunt şi locuri de joaca aici în mall ar trebui în altă parte, undeva unde să fie numai ea în aceeaşi clădire" declară alt localnic.
Judecătoria Buzău va ocupa o suprafaţă de 10 la sută din întreaga suprafaţă a centrului comercial. Suma alocată de Ministerul Justiţiei pentru chiria lunară a spaţiului este de 15.000 de euro.
reporter: Georgiana Ciurea
operator: Bogdan Vlădoiu
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.