FOTBAL. Şefii Combinatului explică evacuarea Oţelului

Te-ar putea interesa și:
Şeful combinatului gălăţean, Bruno Ribo, susţine că în ultimii doi ani Oţelul nu şi-a mai plătit datoriile către ArcelorMittal Galaţi şi că, mai mult, nu existau mari şanse să se achite chiria şi cheltuielile de întreţinere nici în perioada imediat următoare.
Bruno Ribo - CEO ArcelorMittal Galaţi: "Un alt motiv pentru care am decis să nu reînnoim contractul este faptul că stadionul presupune anumite costuri de întreţinere. Iar noi nu suntem siguri că, în situaţia actuală, clubul va putea să le acopere".
Bruno Ribo a explicat, de asemenea, ce se va întâmpla cu stadionul Oţelul. Baza sportivă va putea fi folosită atât de diverse echipe de fotbal, cât şi de angajaţii ArcelorMittal pentru întreceri de amatori.
Bruno Ribo - CEO ArcelorMittal Galaţi: "Ideea este ca şi anexele stadionului să fie folosite mai mult de angajaţii noştri, dar şi de alte organizaţii de non-profesioniste".
În urmă cu două săptămâni, clubul Oţelul Galaţi a fost forţat să părăsească arena pe care a jucat în ultimele decenii din cauza datoriilor pe care le avea către proprietarii stadionului.
Team-managerul FC Oţelul a explicat atunci că Oţelul nu îşi permite să plătească o chirie de 20.000 de euro pe lună.
Cristi Munteanu - team-manager FC Oţelul: "Vii din India, vii din Franţa, preiei o mare societate şi te bucuri la 20.000 de euro pe care ni-i ceri nouă. Nu avem să-i dăm aceşti 20.000 de euro pentru că încă 20.000 de euro ne costă întreţinerea acestui stadion".
Trofeele obţinute de club au fost mutate la stadionul Ancora, bază sportivă care aparţine Oţelului.
Reporteri: Adrian Obreja, Marius Ţuca
Operator: Bogdan Cazacu
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.