FOTBAL. Florin Cernat a ales Viitorul lui Hagi

Te-ar putea interesa și:
Plecat de la Oţelul în calitate de jucător liber de contract, Cernat va avea la Viitorul un salariu lunar de 8000 de euro, potrivit unor surse neoficiale.
Cernat a impresionat la Oţelul în special în finalul returului, când a învins practic de unul singur chiar viitoarea sa echipă.
În meciul cu Viitorul lui Hagi, câştigat de gălăţeni cu 3-0, Florin Cernat a marcat de două ori şi a centrat decisiv la cel de-al treilea gol.
Mijlocaşul de 35 de ani fost declarat jucătorul etapei. După meciul de la sfârşitul lunii aprilie, Gheorghe Hagi l-a lăudat pe Florin Cernat.
Gheorghe Hagi - antrenor Viitorul Constanţa: "Îl felicit, bravo lui, are plăcerea de a juca fotbal. E un jucător care - nu cred că e o noutate - e în formă, şi bravo lui că are plăcerea să joace fotbal".
La despărţirea de Oţelul, Florin Cernat a mulţumit tuturor suporterilor gălăţeni printr-o postare pe o reţea de socializare.
„Mulţumesc suporterilor de la Oţelul Galaţi, colegilor mei, conducerii şi tuturor celor care mi-au acordat încredere şi m-au susţinut. Pentru mine, Oţelul nu moare şi va rămâne echipa mea de suflet! Mulţumesc tuturor!" a spus pe Facebook, fostul jucătro al FC Oţelul, Florin Cernat.
Viitorul este doar a treia echipă din Liga I pentru care va juca gălăţeanul. Cernat a mai jucat la Oţelul între 1998 şi 2000, după care a mai evoluat un sezon cu Dinamo.
În perioada petrecută în Ştefan Cel Mare, Cernat a câştigat şi singurul lui trofeu în fotbalul intern, Cupa României.
În actualul sezon Cernat a fost fără îndoială cel mai bun om al Oţelului. A fost atât golgheterul echipei cât şi jucătorul gălăţean cu cele mai multe pase decisive.
În cele 27 de meciuri pe care le-a disputat la Oţelul, veteranul de 35 de ani a marcat 6 goluri şi a pasat decisiv de 8 ori.
Reporter: Marius Ţuca
Operator: Gelu Mormoloc
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.