Numărul de telefon la care brăilenii pot face sugestii sau pot reclama operatorilor de transport în comun, o situaţie sau o problemă este 0 800 800 293 şi este gratuit din orice reţea.
Înfiinţarea acestui serviciu este o consecinţă a faptului că tot mai mulţi brăileni se adresează în scris primăriei ori societăților de transport public, semnalând diferite probleme.
Doinița Ciocan-viceprimarul municipiului Brăila: "A fost o idee comună a executivului societății Braicar, a Consiliului de Administrație susținută fără discuție de Adunarea Generală a Acționarilor".
La numărul de telefon gratuit răspunde un robot, iar apelantul are posibilitatea să lase un mesaj audio de maxim două minute.
Aceste mesaje vor fi procesate de un operator și vor fi sortate în funcţie de problema ridicată, iar raportul este înaintat, ulterior, conducerii companiei și primăriei Brăila.
Cornel Săndulescu-director SC Braicar SA Brăila: "Comunicarea asta era poate mai demult nevoie de ea pentru că în zilele noastre omul are nevoie de calitate în ceea ce privește beneficiul unui serviciu la care apelează".
"Orice inițiativă venită în sprijinul călătorilor este binevenită" spune un brăilean.
"Şi eu am întâmpinat o problemă. Cu abonamentul meu am urcat pe o linie și am plătit amendă 20 de lei. Da e bine, foarte bine" declară alt călător.
Conducerea companiei a anunțat că numărul de telefon a fost deja afişat în toate staţiile, în mijloacele de transport în comun, dar şi pe pagina oficială de internet a societăţii de transport public.