Podul peste râul Olt, parte din Drumul European 70, nu va avea parte de reparaţii capitale nici anul acesta. CNADNR are bani doar pentru proiectarea acestei lucrări de amploare aşa că un termen optimist de începere a reabilitării ar putea fi anul viitor. Proiectul va costa 8 milioane de euro, bani pe care Compania nu-i are în acest moment. Podul a fost inaugurat în 1891, iar de atunci nu s-au mai făcut lucrări semnificative.
Zilnic, pe acest pod trec nu mai puțin de 8.000 de mașini. Drumul de la Bucureşti la Craiova trece peste el. Șoferii spun că starea lui este una deplorabilă.
Anul acesta, de două ori a fost oprită circulaţia pe pod din cauza gropilor din asfalt. Pentru şoferi acest lucru înceamnă un ocol de peste 30 de km, până la podul de la Slătioara.
Autoritățile județene au apelat la conducerea CNADNR pentru a găsi fonduri ca să facă o reparație minoră, însă când inspectorii au venit aici, au constatat că starea podului este deplorabilă și necesită o reparație capitală. Anul acesta însă, nu sunt bani decât pentru proiectare.
Podul care asigură legătura dintre Oltenia şi Muntenia este al doilea pod de fier din România, după cel peste Dunăre, de la Cernavodă. Lucrările au început în 1887 şi s-au terminat în 1891. Durata de viaţă dată de constructor era de 100 de ani.