Petiţie a CNA, pentru crearea unei fundaţii a telespectatorului

Data publicării:
190713 CNA intalnire

CNA nu este numai o instituție care dă amenzi și semnalează derapajele din audiovizual. Acesta este mesajul pe care l-a transmis, la o întâlnire cu presa, președintele CNA. În cadrul campaniei Interesul mediatic versus interesul public”, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au dorit să afle ce spun şi oamenii din media în legătură cu această problemă.

Reprezentanţii posturilor de radio şi televiziune din Oltenia au răspuns invitaţiei făcute de către Consiliul Naţional al Audiovizualului de a participa la dezbaterea naţională privind necesitatea îmbunătăţirii unor prevederi ale legislaţiei audiovizualului. Totul, pentru o definire mai clară a noţiunii de interes public în programele de televiziune şi de radio.

Petiţia online ,,Interesul public mai presus de gustul publicului" lansată de CNA a strâns deja 50.000 de semnături. Prin aceasta, se urmăreşte crearea unei fundaţii a telespectatorilor, care să aibă un cuvânt de spus în privinţa calităţii audiovizualului din România.

Şi reprezentanţii autorităţilor locale şi judeţene şi-au exprimat interesul faţă de rolul audiovizualului.

La finalul întâlnirii, preşedintele CNA a precizat că este nevoie de o schimbare în privinţa multor norme ce reglementează audiovizualul din România.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri