Chestionarul adresat cetăţenilor cuprinde întrebări precum "Sunteţi mulţumiţi de activitatea şi comportamentul funcţionarilor publici din cadrul Centrului de Informare pentru Cetăţeni?". Contribuabilii au ca variante de răspuns calificative care încep de la foarte mulţumit şi se încheia cu foarte nemulţumit.
De asemenea, oamenii sunt îndrumaţi să argumenteze unele răspunsuri. Cetăţenii sunt rugaţi să caracterizeze comportamentul funcţionarului, fiind date mai multe variante pozite de răspuns precum politicos, amabil sau binevoitor, dar şi variante negative precum nepoliticios, răutăcios sau agresiv în limbaj. Oamenii sunt mulţumiţi că pot să îşi exprime părerea vizavi de activitatea funcţionarilor.
Conducerea direcţiei susţine că ar putea fi luate măsuri împotriva funcţionarilor care primesc calificative negative.
Primăria Craiova este prima instituţie din Bănie care aplică această metodă de evaluare a angajaţilor cu ajutorul cetăţenilor care intră în contact cu ei.