Un bărbat din Craiova nu se înţelege cu furnizorul de gaze, după ce i-a trimis o factură greşit calculată. Reprezentanţii companiei l-au asigurat că nu se va mai întâmpla acest lucru, numai că următoarele două facturi au fost la fel.
Claudiu Andrei a primit prima factură de la furnizorul de gaze pentru o locuinţă nouă la începutul lunii februarie. Fiind economist de profesie, bărbatul a verificat factura înmulţind consumul de gaze estimat cu puterea de ardere a gazelor şi cu tarifele practicate de companie.
„Surpriza mare şi neplăcută a fost ca acest total nu coincide cu totalul care apare în capitolele de costuri ale acestei facturi”, a spus Claudiu Andrei, economist.
Bărbatul susţine că factura de aproximativ 400 de lei era prea mare pentru gazul consumat. Aşa că s-a adresat serviciului de relaţii cu clienţii, pentru a preveni erori şi la alte facturi.
„Nu au putut să îmi ofere o explicaţie pe loc. Răspunsul a venit verbal, în circa 6 ore, şi am fost şi mai surprins când ei au constatat şi mi-au dat dreptate, că într-adevăr aşa stă situaţia, factura este greşită”, a povestit Claudiu Andrei, economist.
Deşi a fost asigurat că următoare factură va fi corectă, nu s-a întâmplat aşa. La scurt timp, a primit alte două facturi cu aceeaşi sumă de plată.
Abia acum câteva zile a primit a patra factură, cu o sumă de plată mai mică cu 50 de lei. Reprezentanţii furnizorului de gaze susţin că eroarea a apărut din cauza introducerii unor indecşi a unei puteri de ardere a gazelor aferenţi lunii august 2013, când a fost montat contorul clientului şi nu decembrie 2013, când a început furnizarea de gaze. Cu toate acestea, ei spun că aceasta eroare a sistemului nu a influenţat calculul facturii. În cele din urmă, bărbatul a fost chemat la sediul furnizorului de gaze, unde i-a explicat că ultima factură, cu suma de plată mai mică, este cea corectă.