Dacă autostrada Sibiu - Piteşti nu va fi gata până în 2020, reprezentanţii Automobile Dacia ar putea lua măsuri radicale. Este avertismentul clar făcut astăzi de preşedintele Automobile Dacia care mai precizează că în lipsa unui sistem de autostrăzi compania pierde până la 30 de euro per maşină
Mesajul vine de la șeful Renault care a afirmat, într-un interviu, că după 2020, nimeni de la Renault-Nissan nu va maiînțelege cum de nu există un sistem minim de autostrăziîn Româniași a făcut referire directă la autostrada Sibiu-Pitești. Existăîn acest moment o concurență directăîn fabrica Renault din Româniași cea din Turcia, care ar putea prelua din producția din România.Și sindicaliștii trag un semnal de alarmă, îngrijoraţi fiind cu privire la inconsecvenţa Guvernului şi a clasei politice pentru demararea construirii autostrăzii Sibiu - Pitești. Pe 16 aprilie la ora 13 este anunțat un mare miting la Mioveni. Săptămânatrecută, fostul președinte al Ford România a făcutdeclarații la fel de dure privind lipsa infrastructurii. Zoltan Brassai, care a plecat la Ford Europa, a spus că au pierderi de până la 80 de euro per mașină, la transport, din cauza drumurilor și că dacă uzina de la Craiova ar lucra la capacitate maximă, infrastructura ar ceda. Cele 250 de autotrenuri de transport care ar tranzita zilnic uzina, ar bloca practic, circulațiaîn zonă.