Operatorii de turism de pe litoralul românesc vor prelua ofertele de zbor ale companiei din Turcia, pentru a le promova în pachetele pe care le vor propune turiştilor.
Yigit Yalcin, directorul companiei aeriane: "Dacă vom creşte numărul de zboruri între cele două destinaţii, ne aşteptăm să crească şi numărul pasagerilor".
Astfel, din luna mai, pe Aeroportul Mihai Kogălniceanu va fi introdusă o nouă cursă aeriană cu destinaţia Istanbul.
Totodată, în lunile următoare, un grup de agenţi de turism din ţara semilunei va veni într-un infotrip în judeţul Constanţa, dar şi în Delta Dunării. În paralel, agenţii de turism şi hotelierii au pregătit o campanie de promovare a litoralului românesc în Turcia.
"Colaborăm pentru ca această campanie să se desfăşoare în Istanbul şi pentru prima dată acolo vom promova Constanţa şi Mamaia şi încercăm să atragem vizibilitate către destinaţia noastră, dar şi către Delta Dunării, care poate fi un punct de atracţie special", a spus Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării.
Cristian Bărhălescu, agent de turism: "Atragerea turiştilor de pe piaţa turcească cu siguranţă va genera venituri mai mari pentru hotelieri, pentru taximetrişti, pentru fiecare operator economic din Constanţa".
"Trebuie să facă şi nişte vizite de informare turistică, să atragem tour-operatori turci care să vină în România şi să promoveze pachetele turistice pentru litoral şi Delta Dunării în destinaţia lor, în Turcia", a declarat şi Denisa Răucescu, agent de turism.
De altfel, la Târgul de Turism al României, dinn luna martie, va fi prezentat oficial şi calendarul evenimentelor ce vor avea loc în sezonul estival, pe litoralul românesc.
reporter: Daniel Leancă
operator: Alexandru Brînzaru
editor web: Anca Medrea