La ora 09.00, cu precizia unui ceas elveţian, barierele au fost coborâte şi tot de la aceea oră până la 13.00 muncitorii ar fi trebuit să lucreze la cablurile de susţinere a podului care au ieşit din garanţie. Numai că, în timp ce pietonii aşteptau în frig cele 5 minute magice care le dădeau undă verde ca să ajungă dintr-o parte în alta, muncitorii se odihneau, probabil istoviţi de-atâta...stat.
"Stăm pe podul de la Agigea de la ora 10.00. Este ora 12 fără un sfert, iar angajaţii care fac lucrări de reparaţii au luat deja 5 pauze", a spus Anamaria Stoica, reporter Digi24 Constanţa.
Şeful de şantier spune că în cele patru ore de restricţii, muncitori trebuie să lucreze fără oprire.
Acesta nu a văzut că oamenii din subordinea lui mai mult stau, decât lucrează, însă pietonii şi şoferii au urmărit zeci de minute cum muncitorii îşi bat joc de nervii lor.
Şoferii şi pietonii par să fie deja resemnaţi cu această situaţie şi nu le rămâne decât să spere ca podul să fie reparat cât mai curând.
Până atunci însă restricţiile pe timp de zi vor fi valabile între orele 9 - 11 sau 9 - 13, alternativ câte trei zile în fiecare săptămână.
Pe timp de noapte şoferii vor circula cu pauze de câte 15 minute la fiecare jumatate de ora în intervalul orar 23.00 - 03:00.