Restricţia de circulaţie este valabilă atât pentru şoferi cât şi pentru pietoni. Însă aceştia din urmă n-au putut traversa podul decât după ce muncitorii au finalizat o serie de lucrări la cablurile de susţinere.
Mare parte din şoferi au făcut cale întoarsă şi au plecat spre destinaţie pe ruta ocolitoare, alţii cu mai multă răbddare au ales treacă pe celălalt mal al Canalului cu ajutorul gabarei.
Nicu a venit cu microbuzul tocmai de la Suceava şi trebuia să ajungă la Mangalia. Cu 40 de km înainte de destinaţie a aflat că nu are voie să traverseze podul şi că trebuie să stea la coadă pentru a urca pe gabară. În plus, trebuie să să plătească şi 40 de lei pentru a traversa Canalul Dunăre Marea Neagră.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale promite că lucrările vor fi finalizate până la sfârşitul anului în curs şi că la vară traficul va fi preluat de podul de la Poarta Nouă care se construieşte la doar un kilometru distanţă.
reporter: Liviu Burghelea operator: Alexandru Brânzaru