Botez cu peripeții în Portul Constanţa

Data publicării:
botez nava
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Momentul s-a produs la botezul vaporului Pegasus, una dintre cele trei nave surori care vor întregi flota de asistență a unui operator care se ocup cu exploatarea petrolului și a gazelor.

Alături de Altair şi Centaurus va asista la foraje făcute de două dintre cele mai importante companii de profil din Statele Unite. Încă cinci nave sunt așteptate vor fi livrate către compania servicii petroliere.

Gabriel Comănescu, președintele companiei: "A patra la sfârșitul anului, depinde, decembrie sau ianuarie 201. Media de cost pentru acest tip de navă este de 35 de milioane de dolari. Alte patru care urmează până la seria de opt sunt nave, nu platform supply vessel sunt nave de anchor handing supply vessel, care valoarea lor de construcție este undeva la 70 de milioane pe navă."

Nava este echipată cu cele mai sofisticate aparate în domeniu, totul este computerizat, iar operațiunile din camera de comandă se fac pe ecrane de tip touchscreen.

Virgiliu Miştoiu, comandant de navă: "Totul se poate controla din butoane, scaunul este echipat cu radiotelefon."

Fiecare dintre cele trei nave cu pavilion maltez are 87 de metri lungime, o suprafață pe punte de 1000 de metri pătrați și echipaje formate din 14 navigatori. Una dintre ele are o particularitate în plus față de „surorile" ei.

Paul Greavu, reporter Digi24 Constanța: "După cum puteți vedea în spatele meu, nava Pegasus este dotată cu o macara ultramodernă. E poate acționa submarin, dar și la temperaturi extreme."

Navele au fost construite în China, la șantierul Fujian, iar finanțarea construcției se face prin leasing pe o perioadă de 12 ani, sau bareboat, în termeni de profil și este suportată de două banci chinezești.

reporter: Paul Greavu
operator: Cristian Caciauna

editor web: Anca Medrea

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Călin Georgescu, transfigurat la Poliție. Reacția fostului candidat în fața camerelor de filmat FOTO
Digi FM
Mitică Dragomir, dezvăluiri despre divorțul lui Dan Șucu: „Nu e normal să îi dai soției tale jumătate din...
Pro FM
Diddy, aflat în închisoare, a vorbit la telefon cu Kanye West: "E tragic. Sunt Puff Daddy în închisoare...
Film Now
Zendaya, acuzată că și-a abandonat sora vitregă: „Am trecut prin cancer și chimioterapie singură, fără niciun...
Adevarul
Tensiunile internaționale cresc după ce China a executat patru cetățeni canadieni
Newsweek
Care pensionari nu iau ajutorul de 400 lei la pensie în aprilie, deși au dreptul legal? Ce pensie au
Digi FM
Cine este John Ion Banu, candidat independent la alegerile prezidențiale. A emigrat în SUA înainte de...
Digi World
A urmat dieta carnivoră și a ajuns de urgență la spital. Cu ce probleme s-a confruntat
Digi Animal World
Autoritățile au crezut că au găsit un vultur rănit, dar când l-au analizat, au izbucnit în râs. Ce avea, de...
Film Now
Cine sunt părinții lui Owen Cooper, băiatul care joacă în Adolescence. Oameni simpli și muncitori care fac...
UTV
Andreea Bănică își îngrijorează fanii: „Am plâns ceva...”. Artista, în lacrimi pe rețelele de socializare