Autorităţile şi-au propus să construiască, în următorii zece ani, în zona aeroprotului, o staţie CFR pentru călători, un hotel cu 75 de camere, un terminal cargo, dar şi o parcare supraterană.
Creşterea traficului la un milion şi jumătate de pasageri până în anul 2020 face ca realizarea unei conexiune directe cu calea ferată să fie absolut necesară. "Conexiunea cu Gara Someşeni, de exemplu. Pentru pasageri sunt două variante. Una este tunel, una, o pasarelă. Avem o distanţă în linie dreaptă de aproape 280 de metri până acolo. De asemenea, avem intenţia de a dezvolta transportul cargo în viitor", declară David Ciceo, directorul aeroportului clujean.
"Sunt vitale pentru dezvoltare, odată cu terminarea pistei de 3.500 de metri. Prima etapă s-a terminat cu succes şi urmează etapa a doua. Pentru dezvoltarea economică, urmează realizarea acestor obiective", spune consilierul judeţean Ioan Petran.
Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca va avea în viitor şi un parc fotovoltaic, iar energia produsă îi va asigura o parte din funcţionare.