"Trebuie să vină trenul și anunță întârzieri de 20-50 de minute pe care nu le justifică. Când venim înapoi, tot așa, întârziei 30-40 de minute din gară din Cluj și biletele și abonamentele sunt la același preț, nu e convenabil", s-a plâns o călătoare. "Trenul de 4.40 nu circula sâmbăta și trebuie să mergem cu mașina privată, cu abonamentul în geantă", a afirmat alta.
"În tren au fost aproximativ 250 de persoane și s-au emis 32 de legitimații de călătorie la tarif de taxare de casă, pentru călători urcați din stații nedeservite din punct de vedere comercial. A fost o acțiune de prevenire a călătoriei frauduloase şi de verificare a modului în care își îndeplinesc atribuțiile de serviciu a personalului nostru de tren", a precizat Nicoleta Mălăescu, șef serviciu Mers Tren, Sucursala de Transport Feroviar Cluj.
Conform conducerii CFR Cluj, aproximativ 8% dintre călători circulă fără bilet. Tichetele vândute de controlori în urma verificărilor se apropie de 200 de lei.