Timp de zece zile, braşovenii şi turiştii s-au înfruptat cu bucate săseşti şi româneşti şi au băut sute de pahare cu bere. 1.000 de hectolitri de bere, 3 tone si jumătate de mici, aproape 2 tone de cârnaţi bavarezi, peste 3.000 de porţii de coaste şi peste 3 tone de cartofi s-au vândut în cele 10 zile de festival.
Cel mai important, spun organizatorii, Braşovul a avut de câştigat pe mai multe planuri.
"Am avut foarte mulţi turişti şi din străinătate, şi din tara, la aceasta editie si s-a vazut in gradul de ocupare a hotelurilor, a pensiunilor. Am avut foarte multe firme care au participat ca invitaţi la acest eveniment", declară Werner Braun, preşedintele Clubului Economic German
La ediţia din acest a Oktoberfestului au venit peste 250.000 de vizitatori. Chiar şi în zilele lucrătoare, cortul Oktoberfest a fost ocupat în proporţie de 90%.
După succesul întregistrat la Braşov, organizatorii au fost invitaţi să pună la cale un eveniment similar la Bucureşti, între 3 şi 6 octombrie.