Reprezentanţii Casei de Asigurări de Sănătate spun că au trimis nenumărate scrisori de informare către contribuabili, însă acestea s-au întors fie pentru că oamenii nu au fost acasă ori şi-au schimbat adresa. Aceeaşi situaţie s-a petrecut şi în 2010 când Casa de Asigurări Braşov a mai postat pe site o listă a datornicilor. Pentru publicarea acesteia, instituţia a fost amendată de către Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru că deciziile de impunere nu au fost comunicate şi în altă modalitate. "Ne-au fost aprobate deoarece această modalitate de a fi anunţaţi asiguraţii pe site-ul instituţiei este o procedură, ultima la care se recurge conform codului de procedură fiscală." "Casa de Asigurări de Sănătate a recurs la publicarea pe site-ul instituţiei, aceasta fiind ultima modalitate de informare a asiguraţilor." - Luminiţa Niţu - director Relaţii Contractuale CASJ Braşov Cei care se află pe aceste liste sunt nevoiţi ca în termen de 45 de zile să îşi achite datoriile pe care le au către Fondul Naţional Unic de Asigurări Sociale de Sănătate. Dacă ştiu că nu au astfel de restanţe, trebuie să aducă acte doveditoare ca îşi dovedească bonitatea. La ghişeul de relaţii cu publicul există doar două funcţionare care preiau actele, aşa că la sediul casei de asigurări se formează cozi în fiecare dimineaţă.