Pe ocolitoarea provizorie a Braşovului, cunoscută şi ca drumul CET-ului, care ar trebui să scoată din oraş traficul greu, se circulă mai rău ca pe un drum de ţară. Şoferii sunt obligaţi să facă slalom printre gropile imense din asfalt, ce lasă la vedere chiar şi fierul din structura construcţiei.
"Foarte prost. Stricăm maşini, stricăm tot şi mai plătim şi rovigniete şi aşa mai departe. Asta e", ne spune un şofer revoltat.
Pentru că şoseaua se află la marginea oraşului, atorităţile locale afirmă că responsabilitatea reparării drumului îi revine Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale .
"Noi am făcut demersuri pe lângă această companie, mai ales că este în municipiul Braşov şi foarte mulţi cetăţeni sesizează Primăria municipiului Braşov. Din păcate, municipalitatea nu poate investi fonduri în reabilitarea acestui tronson, pentru că nu este în administrarea noastră şi asta ar însemna să cheltuim fondurile publice ilegal", declară Sorin Toarcea - purtător de cuvânt Primăria Braşov.
Pe centura Braşovului circulă mai ales maşinile mari şi asta pentru că nu au altă variantă. Primul tronson al ocolitoarei Braşovului, care ar trebui să preia traficul greu în acestă zonă, este nefinalizat, din cauză că firma constructoare a intrat în insolvenţă.
CNADNR a deschis licitaţia pentru desemnarea viitorului constructor abia la începutul acestui an.
Până când va fi desemnat constructorul însă, maşinile de mare tonaj vor continua să circule pe centura provizorie, cu riscul ca într-o zi, podul să se prăbuşească sub greutatea lor.