Aglomeraţia de pe DN1, fără rezolvare 

Data publicării:
aglomeratie dn
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Este aglomeraţie pe drumul spre staţiunile din Valea Prahovei la fiecare sfârşit de săptămână. Pentru şoferi şi o viteză de 10 kilometri pe oră pare ceva de domeniul SF.

"La 11.30 a inceput coloana şi acum e... 1.30 ...2 fără 20. Dar e bine, suntem în concediu, e plăcuă atmosfera, ne mai dam jos, ne mai aerisim, mai bem o cafea", şofer.

Şoferii au făcut mereu haz de necaz, iar miniştrii Transporturilor, promisiuni. Vorbele nu s-au transformat însă în fapte.

"Există zone unde se poate face a treia bandă. Lucrările încep în acest an. Lucrarea aceasta este aproximativ 100 de milioane de euro", declara, în ianuarie 2015, Ioan Rus, fost ministru al Transporturilor. 

Ideea construcţiei unei a treia benzi între Comarnic şi Braşov nu a făcut niciun pas de pe harta fostului ministru spre realitate. Lucrările nu au început nici pentru construirea de şosele ocolitoare la Comarnic şi Buşteni, deşi toată lumea este de acord că sunt vitale.

"Dacă se rezolvă localităţile în sensul că se fac centuri ocolitoare traficul nu va mai avea de suferit pentru că principalele cauze ale aglomerării o reprezintă trecerile de pietoni", Cătălin Homor, directorul general al CNADNR.  

La Comarnic, nici trei kilometri de şosea centură ar rezolva o parte din problemă. De aproape cinci luni, însă, Compania de Drumuri nu se hotărăşte cui să dea lucrarea, deşi au depus oferte opt firme. Aceeaşi indecizie ţine pe loc şi proiectul unei şosele de numai un kilometru care să ocolească staţiunea Buşteni.

"Deocamdată s-au cerut proprietarii pentru exproprieri şi nu ştiu în ce stadiu sunt ei cu licitaţia pe lucrări. Ei au venit, am avut o primă discuţie atunci, după aceea am făcut o corespondenţă legată de traseu şi atâta tot", Nae Savel viceprimar Buşteni. 

Şi drumul judeţean Săcele - Câmpina a fost avansat ca posibilă alternativă pentru DN1, însă numai după o investiţie de 45 de milioane de euro, care, însă, mai aşteaptă. La fel şi construcţia autostrăzii Comarnic-Braşov. Între timp autorităţile nu au pentru şoferi decât un sfat: răbdare.

Reporteri: Cristina Sbîrn, Claudiu Loghin
Operator: Dan Dascălu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Alocaţie pentru copii 2025. Cine mai primeşte ajutorul de la stat în funcţie de...
Digi FM
Au apărut rezultatele analizelor lui Rareș, tânărul de 20 de găsit mort în apartament. Ce droguri ar fi...
Pro FM
Zoli Toth de la Sistem a divorțat în mare discreție de mama fetelor lui: Nu a fost tot timpul lapte și miere...
Film Now
Câți copii are Jeff Goldblum. Celebrul actor a devenit tată la vârsta de 62 de ani: „Nu regret deloc”
Adevarul
Dalma Maradona a dezvăluit ce mirosea în camera în care a murit celebrul său tată: Era inumană!
Newsweek
Se pregătește o tăiere de pensie între 200 lei și 700 lei. E nevoie de sacrificii. Avertisment dur
Digi FM
O româncă a fost bătută și umilită de personalul unui hotel din Turcia: „Eram în şoc. Am început să plâng...
Digi World
Crezi că rezolvi acest puzzle în 30 de secunde? Doar persoanele cu minți agere pot vedea unde se „ascunde”...
Digi Animal World
Un animal misterios le dă fiori oamenilor din Colorado: „Ar putea fi un Chupacabra?”. Imaginile sunt virale
Film Now
Cauza morții lui Michelle Trachtenberg a fost dezvăluită. Ce au aflat medicii după ce familia actriței s-a...
UTV
Sofía Vergara, apariție incendiară în bikini la piscină. Actrița în vârstă de 52 de ani e pregătită pentru...