Campionii, „motorul” Naționalei

Te-ar putea interesa și:
„A fost o experiență pozitivă, pe care am savurat-o din plin. A fost o provocare pentru mine, fiind vorba de un cu totul alt nivel și, momentan, sunt încântat de acest lucru. Mă simt foarte bine aici în România, totul a decurs foarte bine de cânt am sosit aici, cei de aici m-au ajutat foarte mult”, povestește Jack Umaga.
Anul recent încheiat a fost unul bun și pentru Vlăduț Popa. Centrul de 20 de ani a debutat și el pentru „stejari", în noiembrie, cu prilejul duelului cu Statele Unite ale Americii. Popa a fost desemnat si cel mai bun tanar jucator din campionat.
„2016 a fost un an bun și pentru mine. Am ajuns și la naționala mare, ceea ce nu mi-am propus la început de sezon pentru că nu m-aș fi gândit că pot ajunge acolo. Sunt jucători experimentați, am ce învăța de la ei”, a spus și Vlăduț Popa.
Cei doi își propun ca în 2017 echipa pentru care evoluează să beneficieze de experiența jocurilor dure de pe plan european și să își apare titlul cucerit sezonul trecut.
„O să se vadă o diferență și ca și pregătire fizică și ca și contact, continuitate, viteză de joc... vom fi mult mai sus decât restul”, crede Vlăduț Popa.
„Jucăm împotriva unor jucători cu experiență la acest nivel. Noi încercăm să ne facem jocul și, evident, să învățăm din toate greșelile pe care le-am făcut, dar și din ceea ce vedem în evoluția acelor jucători”, adaugă și colegul său neozeelandez.
Cei doi fac parte din lotul cu care „sarazinii" vor înfrunta Stade Francais, sâmbătă, pe Dan Păltinișanu, în penultimul meci al grupei a 5-a Challenge Cup. Jocul de la ora 14:00 va fi transmis în direct de Digisport.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.