500 de rideri la Enduro Panorama

Te-ar putea interesa și:
Patru zile de efort și sute de km parcurși prin văile și pădurile din Ținutul Pădurenilor. Cea mai provocatoare pentru concurrenți a fost ziua de vineri. Riderii au avut de parcurs 90 de km și 14 probe speciale. Cea mai spectaculoasă dintre ele a fost cea de cățărare pe un perete al carierei de marmură din satul Alun.
"Sunt a doua oară aici. E foarte bine. Vă place? Da!"
Nu au lipsit nici accidentările. Riderii spun că așa sunt concursurile adevărate, când motocicliștii trebuie să știe cum să strunească motorul în timpul probelor dificile.
"Foarte greu, din cauza vremii, că a cam plouat în ultima vreme și un pic s-a modificat traseul. Trebuie să știi să faci o alegere potrivită în funcție de cauciucuri."
Pentru spectatori, concursul a fost la fel de provocator ca și pentru rideri. Pasionați și ei de adrenalină, spectatorii au apreciat curajul concurenților.
"Călătoresc în toată lumea pentru asemenea competiții puternice, și trebuie să spun că această competiție Panorama este una dintre cele frumoase din lume, pentru oameni este foarte greu, ați văzut, dar lor le place foarte mult."
Cei 500 de concurenți sunt din 20 de țări din toată Europa. Ei sunt împărțiți în 3 categorii: expert, profi și hobby.
"Oamenii trebuie să fie pregătiți, pentru că avem un concurs notat între primele 5 din Europa și, de la an la an, trebuie să fim din ce în ce mai buni cu probele", spune Paul Grecu, organizator.
Premierea va avea loc duminică. Organizatorii pun la bătaie premii de 6 mii de euro. Enduro Panorama a ajuns în acest an la cea de-a noua ediție.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.