Voucherele de vacanţă trimit românii întâi pe litoralul din Bulgaria
Data publicării:
LARISSA, GREECE - JULY9: East European tourists and locals enjoy the beach area of Paralia on July 9, 2015 in Katerini, Greece. The Greek govenment has hours left to offer Eurozone creditors a viable plan to recovery. Greece's creditors will review the measures before European leaders meet on Sunday to decide on the country's fate and whether it should stay in the euro. (Photo by Milos Bicanski/Getty Images)
Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, a anunţat, vineri, la Constanţa, că voucherele de vacanţă vor intra în vigoare de la 1 iulie şi vor fi valabile un an. Hotelierii de pe litoral au cerut ca acest lucru să se întâmple mai devreme pentru ca oamenii să poată folosi tichetele pentru sejururi la mare.
FOTO: Getty Images
Prim-vicepreşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc, Nicolae Bucovală, a declarat că, potrivit programului de guvernare, voucherele ar fi trebuit să intre în vigoare la 1 martie.
„Acum se duc undeva la 1 iulie. L-am rugat pe domnul ministru, că este târziu pentru litoral la 1 iulie, şi l-am rugat să devanseze cu o lună, de la 1 iunie, în aşa fel încât cei care beneficiază de vouchere să aibă posibiltatea să-şi cumpere un sejur la mare. Sigur că nici la 1 iulie nu e rău, dar vor funcţiona mai puţin pentru litoralul românesc, dar mai mult probabil pentru zona de munte”, a afirmat Nicolae Bucovală.
Ministrul Turismului a explicat motivul pentru care voucherele de vacanţă vor intra în vigoare de la 1 iulie, spunând că vor putea fi utilizate timp de un an.
„Voucherele de vacanţă nu sunt bugetate la ora actuală, ele vor fi bugetate la rectificarea care va avea loc în vară. Trebuie să facem în primul rând o modificare de act normativ, după cum am anunţat şi colegii din sală, astfel încât de la 1 iulie vor intra în vigoare. Ele sunt valabile un an. Nu putem spune că sunt pierdute aceste vouchere de către cei de pe litoral. Mare parte trebuie să se ducă şi în zona montană. Asta este discuţia, că toată lumea într-un fel vrea să tragă doar pentru el. Haideţi să ne înţelegem, trebuie să tragem toţi pentru ţara asta, avem o ţară frumoasă, trebuie să avem toţi aceeaşi linie”, a spus Mircea Titus Dobre.
El a menţionat că valoarea unui voucher este de 1.450 de lei, iar la companiile de stat sau majoritar de stat valoarea tichetelor poate ajunge până la şase salarii minime pe economie.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.