Krystyna Pyszkova din Republica Cehă a fost încoronată Miss World 2024 sâmbătă, la Mumbai, India, unde a avut loc anul acesta concursul internaţional, ea câştigând titlul în faţa celorlalte 111 concurente din întreaga lume, relatează CNN.
De-a lungul unei serii de probe din timpul competiţiei preliminare a concursului, inclusiv fitness, frumuseţe, talent şi public speaking, mai multe concurente au obţinut locuri „fast track” în top 40, care a fost anunţat la începutul spectacolului.
După aceea, lotul a fost rapid redus la primele 12 şi apoi la primele opt, moment în care concurentele au participat la clasica rundă de întrebări şi răspunsuri, abordând subiecte discutate la cel mai recent summit G20.
Krystyna Pyszkova este studentă la drept
Rugată să facă lumină asupra unei probleme cu impact asupra îngrijirii sănătăţii femeilor în mod specific, Pyszkova, o studentă la drept şi model în vârstă de 23 de ani, a vorbit despre eliminarea stigmatului şi a ruşinii care înconjoară menstruaţia, spunând că „a fi femeie este un dar” şi „că menstruaţia nu ar trebui să fie un subiect tabu”.
După o ultimă selecţie, patru concurente au rămas să îşi „prezinte scopul” (sau platforma filantropică) unui trio de moguli de afaceri din „Shark Tank India”. Fiecare dintre aceste patru finaliste a reprezentat o regiune diferită a lumii: Africa, America şi Caraibe, Asia şi Oceania şi Europa.
Victoria Krystynei Pyszkova a fost obţinută în faţa celorlalte trei finaliste - Yasmina Zeytoun din Liban, Ache Abrahams din Trinidad şi Tobago şi Lesego Chombo din Botswana. (Aceste femei, împreună cu Jessica Gagen din Anglia, sunt considerate „câştigătoarele continentale” ale concursului).
Miss World este considerat, în general, drept cel mai vechi concurs internaţional de frumuseţe
Miss World este considerat, în general, drept cel mai vechi concurs internaţional de frumuseţe, fiind fondat în Marea Britanie în 1951 ca un „concurs de bikini”. Poate că cele mai cunoscute două câştigătoare ale sale sunt ambele din India: actriţele Aishwarya Rai Bachchan (Miss World 1994) şi Priyanka Chopra Jonas (Miss World 2000).
Chopra Jonas a apărut, de asemenea, la concursul de sâmbătă din India cu un mesaj video, aducându-le un omagiu atât proprietarului Miss World, Julia Morley, cât şi lui Nita Ambani, câştigătoarea premiului umanitar al concursului.
Krystyna Pyszkova i-a succedat la titlu Karolinei Bielawska, din Polonia, care a fost încoronată Miss World în martie 2022. Din cauza unor probleme de programare, în 2023 nu a avut loc niciun concurs Miss World.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.