Beyoncé și Jay-Z și-au numit gemenii după un poet musulman
Data actualizării: Data publicării:
FOTO: Gulliver/ Getty Images
Opera unui poet musulman din secolul al XIII-lea i-a inspirat pe cântăreții americani Beyoncé și Jay-Z în alegerea prenumelor pentru gemenii lor.
FOTO: Gulliver/ Getty Images
Mai întâi a existat zvonul că nou-născuții se vor numi Shawn și Bea, după numele părinților lor (Beyoncé Giselle Knowles-Carter și Shawn Corey Knowles-Carter). Apoi câteva zile de tăcere au alimentat fanteziile și în cele din urmă a venit anunțul oficial: fetița și băiețelul celui mai puternic cuplu din industria muzicală se vor numi Rumi Carter și Sir Carter, potrivit Agerpres.
Identitatea gemenilor născuți pe 12 iunie a fost dezvăluită de site-ul american TMZ care a obținut informația prin intermediul unor documente oficiale ale societății responsabile de imaginea cuplului. Documentele nu explică de ce au fost alese aceste prenume, însă a devenit cunoscut destul de repede că Beyoncé și Jay-Z au dorit să se asigure de utilizarea exclusivă a prenumelor Rumi și Sir. Ei au întreprins un demers similar și la începutul acestui an, pentru a proteja legal prenumele fiicei lor de cinci ani Blue Ivy.
Rumi ar fi un omagiu adus lui Jalal al-Din Rumi, mentor spiritual, avocat, om de știință și teolog persan din secolul al 13-lea, recunoscut ca fiind cel mai mare poet mistic al islamului, unul dintre cei mai renumiți sufiști și creatorul Ordinului Dervișilor Rotitori.
Cunoscut a fi poetul iubirii mistice, el apără în versetele sale o spiritualitate bazată pe frumusețe, artă, muzică, dans și dragoste față de celălalt, oricare ar fi acesta. Sir, al doilea prenume ales pentru deja celebrii gemeni, ar face referire la una dintre aceste poezii.
Nu este prima dată când starurile americane aud de Jalal al-Din Rumi. Huffington Post amintește că, în prezent, la Hollywood, David Franzoni lucrează la un scenariu pentru o adaptare cinematografică a vieții lui Rumi, despre care a spus anul trecut că a fost ''un fel de Shakespeare''.
De asemenea, Madonna și Chris Martin, solistul Coldplay, au contribuit la cunoașterea acestui poet prin lecturi de poezii.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.