Nou scandal la Hollywood. Protagonista unui film, plătită cu 1% din suma primită de actorul din rolul principal
Data actualizării: Data publicării:
Actrița Michelle Williams ar fi primit mai puțin de 1% din suma pe care actorul Mark Wahlberg ar fi primit-o pentru a filma din nou câteva scene din filmul „All the Money in the World”, regizat de Ridley Scott.
FOTO: Gulliver/ Getty Images
Actorul Mark Wahlberg ar fi fost plătit cu 1.5 milioane de dolari, în vreme ce Michelle Williams ar fi primit 80 de dolari pe ziua de filmare, în total, mai puțin de 1.000 de dolari, potrivit CNN Money.
Nu se știe încă dacă Michelle Williams știe ce sumă a primit co-starul ei. Ea declarase în decembrie că e dispusă să facă tot ce trebuie pentru film, în contextul în care Kevin Spacey a fost exclus din cauza scandalului sexual în care este implicat.
Echipa „All the Money in the World” a filmat din nou scenele în care apărea Kevin Spacey şi vor fi inserate în film. Spacey a fost înlocuit de Christopher Plummer.
Regizonul Ridley Scott declara că „toată lumea s-a implicat în filmarea scenelor din nou fără să primească prea mulți bani în schimb”.
„Pot să primească salariul meu, vacanțele mele, orice își doresc. Pentru că apreciez foarte mult efortul masiv pe care l-au făcut pentru mine”, adaugă regizorul.
FOTO: IMDB
Decizia înlocuirii lui Spacey a fost făcută de Scott şi producători de la Imperative Entertainment, cu sprijinul Sony Pictures. Imperative Entertainment şi Scott Free Productions au produs acest film pentru Sony şi TriStar Pictures.
Reacțiile altor actori nu au întârziat să apară.
„E o actriță minunată nominalizată la Oscar și câștigătoare a unui premiu Golden Globe. E în industrie de 20 de ani. Merită mai mult de 1% din salariul protagonistului masculin”, a declarat actrița Jessica Chastain.
Mai multe actrițe și-au exprimat susținerea pentru plata în mod egal pentru actori și actrițe. Printre ele se numără: Mia Farrow, Amber Tamblyn și Sophia Bush.
Filmul „All the Money in the World” prezintă povestea răpirii, în anul 1973, a adolescentului John Paul Getty III. Spacey ar fi trebuit să îl interpreteze pe bunicul acestuia, miliardarul american din industria petrolieră Jean Paul Getty.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.