HipTrip Travel Film Festival este deja la cea de-a treia ediție datorită interesului manifestat de pasionații de cinematografie și călătorii. Festivalul va avea loc în perioada 27 - 30 octombrie, la Cinema Eforie şi Cinemateca Union.
3D
„Călătorul e adesea cel mai în măsură să observe diferenţele socio-economice dintre oraşe şi regiuni, ţări şi continente, populaţii şi categorii profesionale. Când calitatea de martor e dublată şi de dorinţa de a expune inechităţile, drumul se încarcă de sens şi poate produce o binevenită schimbare”, spune Cătălin Olaru, selecţionerul HipTrip.
Anul acesta, HipTrip Travel Festival lansează la cea de-a treia ediție o nouă serie de scurtmetraje și animații din Thailanda, Bolivia, Elveţia, SUA şi multe alte ţări.
„Studenţii-furnici / STUDaNTS” (Macedonia, 2016), de Tamara Kotevska, este un documentar despre studenţii din sud-estul Europei care îşi părăsesc căminele pentru a găsi ceva mai bun în Statele Unite”, scrie HotNews.ro.
Un alt scutmetraj care urmează să fie lansat în cadrul acestui eveniment este „Evadare din pustiul urban / Urban Escape” (Franţa-SUA, 2015), de David de Rueda şi Mélanie de Groot van Embden. Acesta prezintă călătoria de trei luni în părţile abandonate ale Americii, din New York până în San Francisco.
Secţiunea HipKids aduce la Cinemateca Eforie filmul ”Fraţii/ Brodre” (Norvegia, 2015), de Aslaug Holm, un film pe care Cătălin Olaru l-a comparat cu ”Boyhood” al lui Richard Linklater - “un documentar care îi urmăreşte pe Markus şi Lukas Holm de-a lungul întregii lor copilării, alternând perioadele petrecute acasă şi la şcoală cu vacanţele. Pariul filmului stă în echilibrul pe care Aslaug Holm, regizoarea filmului şi mama celor doi, îl caută între rigoarea pe care o impune munca ei de documentarist şi ambiţiile ei estetice de cineast, respectiv datoriile materne şi reacţiile ei afective la acţiunile mai totdeauna imprevizibile ale celor doi. Din această scindare, rezultă un documentar plin de viaţă şi de poezie, în doze egale”.
În programul HipTrip Travel Film Festival 2016 apare o selecție destinată copiilor cu vârste de până la 12 ani, și anume, scurtmetraje de animaţie premiate la cele mai renumite festivaluri de profil din lume.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.