Deşi numărul de utilizatori creşte, Netflix pierde sute de milioane de dolari pe an numai în SUA

Data actualizării: Data publicării:
Netflix Partners With SoftBank For Japan Launch
TOKYO, JAPAN - SEPTEMBER 02: A smart phone sits on display during the launch event for Netflix service in Japan at SoftBank Ginza store on September 2, 2015 in Tokyo, Japan. Netflix Inc. partnered with Japan's SoftBank Group Corp. for the Japan launch of its video-streaming service on September 2, 2015. (Photo by Ken Ishii/Getty Images)

Netflix pierde aproape 400 de milioane de dolari pe an numai în Statele Unite, arata un studiu, fiindcă abonaţii îşi dau parolele mai departe. Un sondaj Ipsos a descoperit că mai bine de o cincime dintre tinerii care se uită la filme şi seriale pe Netflix împrumută parola de la cineva care nu locuieşte în aceeaşi casă. Printre adulti procentul e de 12%.

Netflix Partners With SoftBank For Japan Launch
FOTO: Getty Images

Aşa se face că deşi numărul de utilizatori creşte exploziv, serviciilor de streaming li se scurg sume foarte mari printre degete. Pe de alta parte, e drept că fac oricum foarte mulţi bani.

Netflix avut încasări de aproape 9 miliarde de dolari anul trecut şi are o rata de creştere undeva la 20% pe an. Dar fiindcă nu a găsit totuşi o metodă să-i oprească pe abonaţi să le dea altora parolele, pierde undeva la 4-5% din încasări şi asta s-ar putea să doară din ce în ce mai tare fiindcă nu se ştie cât de mult loc de creştere mai are de aici înainte. Estimarea e că businessul Netflix se va plafona în anii următori odată ce baza de utilizatori îşi atinge potenţialul. Ultimele rapoarte arată că are 50 de milioane de abonaţi în Statele Unite şi că la nivel global a trecut linia de 100 de milioane.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri