Restaurantul Old Fisherman's Grotto din Monterey, statul California, a pus pe uşa de la intrare următorul mesaj: „Nu sunt permise cărucioarele şi scaunele pentru copii. Nu permitem accesul copiilor care fac gălăgie sau care plâng”.
La scurt timp după postarea pe ușa de la intrare a acestor mesaje au apărut şi reacţiile.
„Este ridicol. Cred că copiii au nevoie să știe cum să se comporte în restaurante. Iar dacă nu îi duci în restaurante nu au cum să învețe să se comporte într-un restaurant. Este ceva ridicol. Copiiilor ar trebui să li se permită accesul în restaurante”, spune o femeie.
„Nu aș merge într-un loc cu o astfel de atmosferă. Mă surprinde această decizie pentru că este genul de loc unde să vii cu familia în vacanță”, afirmă o alta.
Managerul susține că aceasta a fost politica restaurantului în ultimii doi ani. iar de acum înainte nu va mai închide ochii în cazul niciunei familii.
„Dacă există reguli într-un anumit loc, atunci trebuie să le respecți. Dacă intri în acest restaurant trebuie să respecți regulile. Dacă nu îți convin, atunci cauți un alt loc mai potrivit în care să mănânci”, afirmă Chris Shake, managerul Old Fisherman's Grotto.
Șeful restaurantului nu se teme că o astfel de interdicție i-ar putea aduce dezavantaje pentru că mulți adulți au făcut plângeri deoarece copiii sunt prea zgomotoși.
Nu de aceeaşi părere sunt cei vizaţi. „Nu este corect. Copiii mici merită să intre în acest restaurant”, spune o fetiță.
În Statele Unite, legea federală interzice discriminarea rasială și religioasă, dar nu menționează nimic despre copii. Ceea ce înseamnă că fiecare patron poate stabili propriile reguli.