Sute de oameni s-au aşezat dis-de-dimineaţă la coadă, să intre la spectacolul delfinilor. Cei care aveau şi voucherul primit de la hotel au plătit doar 25 de lei, în loc de 50.
Un turist spune că preţul e mare pentru România, pentru media salarială din România, iar reducerea e binevenită.
Complexul a încheiat parteneriate cu mai multe hoteluri din Mamaia. Fiecare hotel a primit câte 100 de tichete de reducere pentru turiştii care s-au cazat acolo. Cupoanele s-au epuizat după o săptămână, aşa că stocul a fost refăcut.
„După cum se vede am aşezat un stand chiar pe recepţia hotelului, turiştii văd direct aceste reduceri, vin la recepţie, se înscriu pe un tabel, primesc acele vouchere şi au direct reducerea la Delfinariu”, declară Sebastian Puznava, managerul unui hotel.
Cum era de aşteptat, încasările Delfinariului au crescut faţă de anul trecut. „Estimăm în jur la 20%, mai mult vom putea spune la sfârşitul sezonului sau la sfârşitul lunii, când se face situaţia, dar pentru moment estimăm că în jur de 20%”, spune Angelica Curliocă, directorul Delfinariului.
Concret, anul trecut, în iunie, iulie şi august, în conturile Delfinariului au intrat 3,2 milioane de lei. Anul acesta, pentru aceeaşi perioadă, se estimează că suma va fi mai mare cu cel puţin un milion de lei. Avalanşa de spectatori a dus şi la schimbarea programului delfinilor. Pe lângă cele trei reprezentaţii, au mai fost introduse încă două.