Cântăreaţa şi compozitoarea australiană Sia a fost dată în judecată de fanii nemulţumiţi de concertul pe care l-a susţinut în Israel, pe 11 august. Ei îşi vor banii înapoi pe biletele în valoare de 70 de lire sterline, sumă echivalentă cu aproximativ 80 de euro, informează nme.com citat de News.ro.
Gulliver/Getty Images
Principala plângere a fanilor este că Sia a cântat doar 65 de minute în parcul Yarkon din Tel Aviv.
Fanii au fost nemulţumiţi, de asemenea, de faptul că în timpul concertului Sia a stat în spatele scenei, cu faţa acoperită, ceea ce a făcut ca spectacolul să fie lipsit de vitalitate.
O altă plângere se referă la faptul că melodiile interpretate, dar şi cuvintele pe care artista le-a spus în pauzele dintre cântece au fost ”impersonale”, întrucât nu a menţionat că se află în Tel Aviv sau Israel.
Între nemulţumirile fanilor se mai numără şi faptul că ecranele amplasate pentru concert au arătat videoclipuri înregistrate, în locul spectacolului live. Astfel, fanii care se aflau în spatele parcului nu au putut vedea artista pe scenă.
”Vrem să subliniem că spectacolul a fost un success. Am primit sute de comentarii de la fani mulţumiţi, care au apreciat atât interpretarea, cât şi producţia. În plus, ar trebui notat şi faptul că, din câte ştim noi, plângerile nu au fost îndreptate împotriva Siei”, a spus Ilan Elkayam, responsabilul pentru promovarea turneului, pentru IQ.
Kate Isobelle Furler (născută pe 18 decembrie 1975), cunoscută sub numele de Sia, este o cântăreaţă, compozitoare şi producătoare care a lansat şapte albume de studio şi cinci albume live. A fost nominalizată de patru ori la premiile Grammy.
Artista australiană Sia, pe numele ei adevărat Kate Isobelle Furler, a concertat miercuri seară în Piața Constituției din Capitală. Bucureștenii au asistat la un show captivant creat de trupa de dansatori a cântăreței, condusă de micuța Maddie Ziegler.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.