Această etapă face parte din procesul de tranziţie a produselor şi serviciilor companiei RCS & RDS către brandul Digi. Până în acest moment, compania a aliniat sub acest brand, întreaga ofertă de servicii de telecomunicaţii, precum şi divizia de conţinut TV, respectiv toate televiziunile deţinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi şi la nivelul reţelei sale de magazine de prezentare. Schimbarea aduce un nivel sporit de interacţiune cu clienţii, care sunt consiliaţi de personalul companiei pentru a putea face o alegere cât mai potrivită cu necesităţile lor de comunicare. Totodată, noile magazine vin în întâmpinarea clienţilor cu un design modern şi unic în piaţa de telecom.
„Ne dorim să le oferim clujenilor un mediu plăcut şi un spatiu prietenos în care să le prezentăm ofertele avantajoase ale companiei. Mai mult, noul concept le permite vizitatorilor să testeze serviciile de comunicaţii din portofoliul RCS & RDS şi să primească informaţii complete despre acestea.” a declarat Valentin Popoviciu, Director Dezvoltare RCS & RDS.
Magazinul Digi din cartierul Mănăştur are o suprafaţă de 130 metri pătraţi iar cel din Centrul Comercial Polus are 50 metri pătraţi. Noile magazine sunt delimitate în mai multe zone: zona de consiliere şi vânzare servicii şi produse Digi pentru acasă, zona de consiliere şi vânzare Digi Mobil, unde clienţii au acces la gama de echipamente şi telefoane mobile şi zona de plată a facturii, unde clienţii îşi pot achita facturile lunare. Totodată, magazinele Digi sunt dotate cu echipamente de ultimă generaţie pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a testa serviciile companiei.
RCS & RDS a deschis şi alte magazine sub brandul Digi, în oraşele Bucureşti, Oradea, Constanţa, Galaţi. Compania va moderniza gradual şi va integra în noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenţă proprii existente la nivelul întregii ţări.
_____
RCS & RDS este unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din regiune, furnizând servicii în România, Ungaria, Spania, Italia și Cehia. Compania este lider pe piața din România în furnizarea serviciilor de internet și de televiziune prin cablu și satelit, dar și unul dintre furnizorii principali de servicii de telefonie fixă și mobilă, internet mobil precum și alte servicii de conținut. Compania deține singura televiziune de știri în format full HD, Digi24 HD, cu 8 stații locale, 3 canale de sport, Digi Sport 1, 2 si 3, care difuzează cele mai importante competiții sportive din România și din lume, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life și Digi Animal World.