FOTO Opera Naţională Facebook
„Opera Națională București, prin departamentul care are în grijă relația cu dumneavoastră, cei care reprezentați motivul pentru care instituția există, își manifestă părerea de rău și profundul regret față de imposibilitatea pe care o are în a-și desfășura activitatea.
Primind numeroase mesaje și e-mail-uri prin care vă exprimați, pe bună dreptate, indignarea pentru faptul că nici măcar nu vi s-a putut oferi, chiar și cu puțin timp înainte de desfășurarea spectacolelor din ultimele zile, un răspuns privind soarta acestora, trebuie cel puțin să vă informăm asupra impredictibilității ce afectează programul de spectacole și evenimente, din motive independente de Opera Națională București ca instituție.
Acțiunile individuale sau având la bază alegeri individuale nu trebuie puse pe seama Operei Naționale București drept instituție cu maximă reprezentativitate cultural-artistică. Până la acest moment, trei reprezentații programate a avea loc în ultimele zile - două reprezentații „Falstaff” și o reprezentație „DSCH. Visul (The Dream)” - nu au mai avut loc, fără ca noi să putem cel puțin oferi în mod public, în timp rezonabil, un anunț în acest sens.
Cerem scuze dumneavoastră, publicului, pentru imposibilitatea de a ne desfășura activitatea în mod onorabil și ne manifestăm speranța că viitoarea conducere a Operei Naționale București va identifica responsabilii pentru această situație și va lua măsurile necesare astfel încât publicul nostru să primească respectul pe care îl merită”, a comunicat Opera Naţională pe site.
Citiţi şi:
Încă un spectacol anulat la Operă. Johan Kobborg: "România, accepţi asta? Europa, accepţi asta?"