Toată noaptea, bucureştenii au stat lipiţi de scaune pentru a face un tur în jurul lumii prin intermediul reclamelor.
„E uimitor că oamenii vin să vadă opt ore de publicitate. Fiecare ţară este reprezentată într-un fel, fiecare ţară are o publicitate tipică ţării ei”, a spus Dan Chişu, producătorul general al spectacolului.
De la an la an numărul devoratorilor de publicitate a crescut. Această ediția a fost transmisă HD.
„În alţi ani când se făcea la Sala Polivalentă, veneau aproximativ 6.000, dar încet, încet încercăm să recuperăm numărul acela, aceasta fiind o ediţie foarte reuşită, full house”, a adăugat Andrei Gheorghe, organizator.
„Mi-ar plăcea să lucrez în domeniu, să le fac mai interesante, aşa putem vedea şi care a fost evoluţia publicităţii în România”, a spus unul dintre spectatori.
Seara a debutat însă cu un spectacol de stand up comedy. Fiecare dintre cei 2.000 de spectatori a plătit pentru cele opt ore de publicitate neîntreruptă 40 de lei.