Melodia ”Gangnam Style” a sud-coreeanului Psy pierde supremaţia YouTube în faţa videoclipului piesei ”See You Again” a lui Wiz Khalifa şi Charlie Puth, care a depăşit 2,895 de miliarde de vizualizări.
Foto: Gulliver/Getty Images
Megahitul sud-coreean a fost, timp de cinci ani, cel mai vizionat videoclip de pe platformă. Videoclipul a devenit atât de popular încât YouTube a fost nevoit să rescrie codul, după ce a ajuns la 2.147.483.647 de vizualizări, scrie News.ro.
Wiz Khalifa şi Charlie Puth au lansat în 2015 videoclipul piesei ”See You Again”, iar balada a ajuns acum să numere 2.895.597.899, depăşindu-l pe Psy, al cărui clip a strâns 2.894.493.959 de vizionări.
Piesa ”See You Again” a fost scrisă pentru filmul ”Furios 7”, ca tribut adus actorului Paul Walker. Datorită versurilor sentimentale, ”See You Again” este una dintre cele mai difuzate piese la înmormântări, în Marea Britanie, scrie BBC.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
A fost cea mai bine vândută piese în 2015 şi a fost nominalizată atât la premiile Grammy, cât şi la Oscar.
Videoclipul a atins cifra de 1 miliard de vizionări în decurs de şase luni de la lansare şi 2 miliarde, în luna septembrie a anului trecut.
Pe de altă parte, ”Despacito” a lui Luis Fonsi a generat 2,5 miliarde de vizualizări în numai şase luni.
Toate aceste piese sunt deţinute de Universal Music.
Dintre primele 50 de clipuri cele mai vizionate pe YouTube, 47 sunt videoclipuri muzicale, ceea ce demonstrează importanţa acestei platforme de streaming în industria muzicală, deşi cele două părţi sunt implicate în procese privind drepturile de autor.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Cele mai vizionate videoclipuri pe YouTube:
1) Wiz Khalifa ”See You Again” (ft Charlie Puth) 2.895.597.899 2) Psy ”Gangnam Style” 2.894.493.959 3) Justin Bieber ”Sorry” 2.635.572.161 4) Mark Ronson ”Uptown Funk” (ft Bruno Mars) 2.550.545.717 5) Luis Fonsi ”Despacito” (ft Daddy Yankee) 2.482.502.747 6) Taylor Swift ”Shake It Off” 2.248.761.095 7) Enrique Iglesias ”Bailando” 2.232.756.228 8) Maroon 5 ”Sugar” 2.150.365.635 9) Katy Perry ”Roar” 2.129.400.973 10) Taylor Swift ”Blank Space” 2.101.607.657
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.