100 de ani de-a lungul cărora omenirea a trecut prin tragediile Holocaustului, instaurarea dictaturilor comuniste, crimele Gulagului, nesfârşitele războaie din Orient şi atentatele teroriste tot mai numeroase.
La un secol de la prima conflagraţie mondială, omenirea dă semne că repetă greşelile trecutului. Conflictele armate fac, în fiecare an, zeci de mii de victime, în întreaga lume. Siria, Irak, Ucraina sau Fâşia Gaza sunt numai câteva dintre zonele în care se duc adevărate războaie, soldate cu mii şi mii de morţi.
Compania britanică Sainsbury’s, al treilea lanţ de magazine din ţară ca importanţă, s-a folosit de această temă a războiului pentru a realiza o reclamă pentru campania de Crăciun din acest an.
În aceste condiţii, nu este de mirare că tema războiului este una sensibilă şi care poate fi exploatată pentru a-i impresiona pe oameni.
Compania britanică Sainsbury’s, al treilea lanţ de magazine din ţară ca importanţă, s-a folosit de această temă a războiului pentru a realiza o reclamă pentru campania de Crăciun din acest an, scrie mediafax.ro.
Spotul, considerat de Business Insider drept cea mai bună reclamă de Crăciun a unui lanţ de magazine din Marea Britanie, spune povestea unei întâmplări adevărate petrecute în prima zi a Crăciunului din anul 1914, în timpul Primului Război Mondial. În acea zi, soldaţii din armata britanică şi cea germană au lăsat la o parte armele, au ieşit din tranşee şi au făcut schimb de cadouri, cântând împreună colinde de Crăciun.
Soldaţii au jucat, de asemenea, un meci de fotbal, care este redat în reclama realizată de firma de publicitate AMV BBDO pentru compania Sainsbury’s.