V-ați întrebat cât de greu poate fi să decupezi perfect un simbol dintr-un biscuit, asemănător cu cel promovat în celebrul joc din serialul Squid Game? Un magazin din China îi ajută pe fanii serialului să afle răspunsul la această întrebare.
Dacă ați urmărit deja popularul serial Squid Game în streaming Netflix, v-ați pus fără îndoială această întrebare. Cât de dificil este să decupezi un simbol dintr-un biscuit, fără a-l deteriora în vreun fel? Locuitorii din Shanghai pot primi răspunsul la această întrebare. Un magazin care produce biscuiți Dalgona se bucură de un mare succes în cel mai populat oraș din lume, oferind șansa fanilor serialului Squid Game să încerce acest mic joc. Desigur, fără riscurile la care personajele serialului au fost supuse.
În episodul 3 din Squid Game, concurenții sunt provocați la un joc care cere participanților să decupeze perfect anumite forme din biscuiți făcuți din zahăr și bicarbonat de sodiu. Jocul este popular printre copiii din Coreea de Sud și este cunoscut sub numele de „Fagure de miere”.
Squid Game - un record pentru debutul unui serial pe Netflix
Drama sud-coreeană Squid Game, lansată în urmă cu mai puţin de patru săptămâni pe Netflix, a fost vizionată de peste 111 milioane de conturi abonate, un record pentru debutul unui serial pe platformă. Amestecând alegoria socială cu violenţa extremă, Squid Game prezintă personaje din cele mai marginalizate categorii sociale din Coreea de Sud, cum ar fi un migrant pakistanez şi o dezertoare din Coreea de Nord, care participă la jocuri inspirate de cele tradiţionale din copilărie, pentru a câştiga suma de 45,6 miliarde de woni (33 de milioane de euro), cu diferenţa că perdanţii sunt ucişi.
Squid Game a ajuns la 111 milioane de fani - având cel mai bun început pentru o serie" pe platformă, a scris Netflix pe Twitter.
Juxtapunerea dintre jocurile copilăreşti consecinţa lor fatală şi producţia rafinată, completată de o scenografie somptuoasă a cucerit un public extrem de mare din întreaga lume, seria deţinând primul loc în topul celor mai vizionate seriale de pe Netflix în peste 80 de ţări.
Recordul de până acum fusese deţinut de un serial destul de diferit, "Bridgerton", o cronică a intrigilor sentimentale ale înaltei societăţi britanice de la începutul secolului al XIX-lea, care fusese vizionat de 82 de milioane de conturi în cele patru săptămâni care au urmat lansării sale pe Netflix la sfârşitul lui decembrie 2019.
Cifrele oferite de Netflix, care iau în calcul toate conturile care urmăresc un episod timp de cel puţin două minute, nu sunt supuse verificării terţilor, spre deosebire de măsurătorile de audienţă pentru televiziunea tradiţională.
Fenomenul Squid Game este cea mai recentă manifestare a influenţei crescânde a Coreei de Sud pe scena culturală globală, după trupa de K-pop BTS şi pelicula "Parasite", recompensată cu Palme d'Or la Cannes şi cu Oscarul pentru cel mai bun film, fiind prima producţie într-o altă limbă decât engleza care a primit această din urmă distincţie.
În acest context, în februarie Netflix a anunţat un plan de investiţii de 500 de milioane de dolari (432 de milioane de euro) doar pentru acest an în serialele şi filmele produse în Coreea de Sud.