Campania Digi24 este recunoscută la Gala Premiilor VIP pentru jurnalism de televiziune.
Scopul aceste campanii a fost să explice telespectatorilor procesul de regionalizare, atunci când acesta era doar un proiect.
Timp de 21 de săptămâni, Digi24 a prezentat poveşti despre oameni extraordinari, care fac lucruri deosebite într-o ţară unde lumea crede că nu mai are cu ce să se mândrească.
Peste o sută de jurnalişti au bătut ţara în lung şi în lat şi au prezentat realitatea din cele 41 de judeţe şi din capitală. Au fost realizate peste 1000 de reportaje și aproximativ 650 de transmisiun live. În total, aproape 20.000 de ore de filmare.
Campania a marcat și câteva premiere. De exemplu, primul studio de televiziune la 1.700 de metri altitudine, pe Transalpina, sau un studio de televiziune pe o fregată, Regele Ferdinand.
Prin intermediul acestei campanii, oamenii au reușit să afle cum arată cu adevărat România, comunitățile locale și oamenii pentru care întotdeauna au vorbit alții.
Campania „Raport de țară” în cifre
・ peste 50.000 de kilometri parcurşi
・ peste 100 de jurnalişti
・ 1.000 de materiale dedicate campaniei
・ peste 300 de tehnicieni, editori de montaj, producători package
・ peste 350 de politicieni,experți, oameni de cultură intervievați în direct
・ peste 650 de transmisiuni în direct
・ 20.000 de ore de filmare