„Este cel mai puternic brand cultural românesc pe care îl avem. Ceea ce este absolut fascinant în legătură cu acest brand este că a crescut natural. Oamenii s-au îndrăgostit efectiv de Festivalul Enescu și de Enescu. Anul trecut, festivalul a fost rebranduit, este poziționat într-o cheie modernă și de deschidere”, a precizat, în emsiunea „Imparțial”, Oana Marinescu.
Directorul de comunicare a explicat și cum este cuantificată valoarea brandului: „din modul în care se raportează oamenii la el, răspunsurile pozitive pe care le avem, asocierea pozitivă pe care o fac inclusiv străinii între festival și România”.
Potrivit Oanei Marinescu, anul acesta va fi organizată „cea mai puternică ediție a festivalului” de până acum. „Sunt peste 150 de evenimente în București, dar sunt și câteva concerte în țară”, a spus Oana Marinescu.
Pe 9 septembrie, Festivalul „George Enescu” prezintă publicului unul dintre cele mai importante evenimente ale acestei ediţii - „The Infernal Comedy”, spectacol dezvoltat de dirijorul austriac Martin Haselböck, împreună cu actorul american John Malkovich şi cu regizorul austriac Michael Sturminger.
Este pentru prima dată când John Malkovich vine în România, potrivit organizatorilor evenimentului. El va interpreta rolul unui criminal în serie în piesa „The Infernal Comedy - Confessions of a Serial Killer”, pe scena Ateneului Român, de la ora 17.00.