În februarie 2013 Ministerul Transporturilor a predat către Ministerul Sănătăţii 13 spitale, iar acum a luat înapoi 11 din aceste unităţi medicale.
Astfel, în subordinea Ministerului Transporturilor au fost trecute Spitalul Clinic Căi Ferate Oradea, Spitalul Clinic Căi Ferate Timişoara, Spitalul Clinic Căi Ferate Constanţa, Spitalul Clinic Căi Ferate Cluj-Napoca, Spitalul Clinic Căi Ferate Craiova, Spitalul Clinic Căi Ferate Iaşi, Spitalul General Căi Ferate Braşov, Spitalul General Căi Ferate Galaţi, Spitalul General Căi Ferate Ploieşti, Spitalul General Căi Ferate Sibiu şi Spitalul General Căi Ferate Drobeta Turnu-Severin.
Transferul este argumentat prin faptul că lipsirea personalului cu atribuţii în domeniul siguranţei transporturilor de posibilitatea efecutării la termen a examinărilor medicale şi psihologice ar duce la un blocaj al activităţii.
Ministerul Transporturilor considera că cele patru spitale aflate acum în subordinea sa nu sunt suficiente pentru a asigura asistenţa medicală şi psihologică a personalului cu atribuţii în siguranţa transporturilor.