Mai multă culoare, mai multă inspirație și bun gust. Mai ales dacă vorbim despre noul design al pachetelor de gumă de mestecat Orbit

Data actualizării: Data publicării:
New Project (18) Articol susținut de Orbit

Guma de mestecat ne ajută la împrospătarea respirației, ne face să fim mai calmi și să părem mai siguri de sine, ori pur și simplu o folosim pentru a crea baloane jucăușe. Mai nou, putem chiar asorta guma de mestecat cu ținuta noastră vestimentară: Odată cu lansarea campaniei #Colorfidence, Orbit invită consumatorii să sărbătorească impactul culorilor din viața lor și îi încurajează să ia parte într-o călătorie de exprimare a personalității lor, în ținute colorate, inspirate din noua paletă de culori.

Pachetele Orbit au de acum un nou look, mai colorat și proaspăt, cu mai multă personalitate. Orbit invită consumatorii să găsească inspirație în unul dintre cele cinci arome - spearmint, peppermint, bubblemint și două arome noi - tropical și căpșuni, care se pot asorta cu ușurință cu restul accesoriilor de zi cu zi „Culorile sunt viață! Culorile îți pot schimba starea de spirit în doar câteva secunde. Culorile îți dau șansa sa fii creativ în orice domeniu. Iar moda este dependentă de culori, așadar si eu sunt dependentă de culori. Fără acestea nu as fi putut fi creativă și plină de idei în ultimii 20 de ani ai carierei mele de fashion editor”, a menționat Domnica Mărgescu, director de modă Elle România.

Astfel, culorile au capacitatea de a evoca emoții și de a ne influența stilul personal. Hainele sunt alături de noi din ziua în care ne naștem și, conform psihologilor, au o influență puternică asupra stării noastre de spirit de zi cu zi. Iar Orbit are acum o misiune importantă: aceea de a aduce mai mult #Colorfidence în viețile oamenilor, prin prospețimea pe care o oferă. Acest obiectiv va încuraja milioane de consumatori să se simtă mereu fresh și să-și recapete încrederea în sine.

„Alegerea culorilor puternice ne pot transpune în altă lume”

Oamenii sunt capabili să perceapă aproximativ 17.000 de culori diferite. Cele mai multe atașamente emoționale față de culori se formează încă din timpul copilăriei. Când vedem o anumită culoare, o asociem cu un eveniment sau sentiment specific, iar dacă situația este suficient de puternică, poate lăsa o amprentă de lungă durată. Și, deși culorile sunt aceleași, obișnuim să le acordăm sensuri diferite, în funcție de vârstă, sex și, mai ales, cultura în care am fost crescuți. De pildă, în cultura occidental/europeană, negrul este culoarea tristeții. În schimb, japonezii consideră - din contră - albul drept culoarea doliului. Roșul este văzut în cultura noastră drept un simbol al vieții, al energiei și al pasiunii, verdele este adesea asociat cu natura, prospețimea și speranța. Galben? Unii văd în el culoarea geloziei, alții pe cea a abundenței.

Culorile hainelor, combinațiile bine alese și aspectul general al acestora conturează identitatea vestimentară a fiecărui individ, iar o garderobă potrivită poate economisi timp și poate ajuta cu încrederea de sine. „Felul în care mixăm culorile în ținutele noastre ne dă energia zilnică de care avem nevoie și reflectă starea pe care vrem să o transmitem celorlalți. Așadar salut campania Orbit numită chiar Colorfidence, deoarece alegerea culorilor puternice ne pot transpune în altă lume, ne pot inspira pentru călătorii, styling-uri inedite sau ne pot pur și simplu îndeplini o plăcere și un zâmbet chiar și pentru un moment”, a adăugat Domnica Mărgescu.

Care sunt culorile „trendy” ale anului 2023

Culoarea „oficială” a anului 2023 este Viva Magenta 18-750. Deși sună ca denumirea unui asteroid recent descoperit, e bine de știut că această culoare este un roșu moale, îndrăzneț, dar fără a fi „agresiv”. Inspiră simultan curaj și optimism. Viva Magenta combină astfel pasiunea și energia „roșului” cu echilibrul și serenitatea albastrului. Este oc uloare „hibrid” care încurajează manifestările spiritelor rebele, fără a domina agresiv: imaginați-vă un pumn învelit într-o mănușă de catifea, după cum scrie chiar în prezentarea făcută de Institutul Pantone, în momentul când a fost anunțată oficial această culoare a anului 2023. Alături de Viva Magenta, regăsim în acest an nuanțe de Earth Orange, Olive Green, Pale Pink sau Tranquil Blues.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cum arată azi Andrei Găluț, unicul supraviețuitor al trupei Goodbye to Gravity, la 9 ani de la tragedia din...
Digi FM
Oana Zăvoranu a pierdut casa din Dorobanți, în care a locuit după divorțul de Pepe. Vedeta va fi obligată să...
Pro FM
Managerul lui John Legend rupe tăcerea. Experiența „terifiantă” pe care a avut-o la una dintre petrecerile...
Film Now
Semnele timpurii de demență date de Bruce Willis nu au fost luate în seamă: "Nici într-un milion de ani nu...
Adevarul
Scapă de colesterol cu patru alimente și secretul celor 150 de minute
Newsweek
Eșec la Casa de Pensii. Care pensionari iau în noiembrie pensie mai mică decât au contribuit?
Digi FM
Reacția cântăreței Irina Rimes după ce mai mulți influenceri au luat bani ca să-l promoveze pe rivalul Maiei...
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
Ce se află în spatele aspectului clar întinerit al lui Brad Pitt. Actorul ar fi investit 130.000 de dolari în...
UTV
Bradley Cooper si Irina Shayk au sarbatorit Halloweenul alaturi de fiica lor in varsta de 7 ani