O fetiță de 11 ani face furori pe TikTok după ce s-a filmat în ținute de lux, inclusiv cu un ceas de 124.000 de dolari și o geantă Hermes de 31.000 de dolari. Imaginile au ajuns virale, iar reacțiile au fost împărțite.
Moo Abraham, supranumită „fiica miliardarului” de pe TikTok, este fiica lui Emily și Adam Abraham, fondatorii Love Luxury, un magazin de produse de lux second-hand din Londra și Dubai, care vinde poșete, ceasuri și bijuterii.
În timp ce majoritatea copiilor de 11 ani se joacă cu jucării ieftine din plastic, Moo Abraham și-a făcut apariția pe TikTok îmbrăcată în haine create de Louis Vuitton, Dior, Gucci și Hermés. Hashtag-ul #billionairesdaughter a atras peste 200 de milioane de vizualizări pe TikTok și apare și la videoclipurile postate de Love Luxury.
„Întotdeauna și-a dorit să fie în fața camerei”, a spus Emily Abraham într-un interviu pentru Insider. „Dansa, făcea gimnastică sau cânta, își lega o pătură pe post de pelerină și alerga spre ferestre, cântând melodia Frozen. A avut mereu multă încredere în ea".
Emily Abraham a explicat că unul dintre angajații ei de la Love Luxury, care gestiona contul de pe rețelele sociale, a propus să creeze un videoclip pe TikTok cu Moo Abraham cu titlul: „Întreabă milionarii cât costă hainele lor”.
Într-un videoclip postat pe contul TikTok al Love Luxury, care are 1,8 milioane de urmăritori, Moo Abraham apare pe treptele magazinului din Londra, alături de mama ei și este întrebată cât valorează ținuta ei. Ea arată un ceas Patek Philippe Nautilus 5711 spunând că valorează 124.000 de dolari și o geantă de mână Hermés Kelly neagră, despre care a spus că costă 31.000 de dolari.
Prețul unei genți Hermés Kelly poate varia între 8.700și 42.400 de dolari, iar al unui ceas Patek Philippe Nautilus între 87.000 și 333.000 de dolari. Business Insider scrie, după ce a verificat prețurile acestor produse, că articolele afișate în videoclipuri sunt din stocurile magazinelor aparținând Love Luxury, și nu sunt bunuri personale ale lui Moo.
Videoclipul are până acum 1,5 milioane de vizualizări. Unii utilizatori au pus sub semnul întrebării astfel de imagini cu produse de lux în contextul inflației ridicate și a crizei costului vieții din Marea Britanie.
„E atât de greu să vezi asta când atât de mulți oameni se chinuie să se încălzească”, a spus o persoană. Alții însă, văd videoclipul ca pe o evadare din propria lor realitate. O altă persoană a sris: „Sunt recunoscător pentru viața mea, daaaar mi-ar plăcea să trăiesc așa pentru o zi. #LoveThem."
Într-un alt videoclip postat pe TikTok, Moo Abraham descrie geanta și accesoriile pe care le poartă, produsele ajungând la o valoare de 67.852 de dolari.
Alte videoclipuri le arată pe Moo și pe mama ei vizitând showroom-uri de mașini de lux și avioane private, spunând că vor să cumpere cadouri pentru tatăl ei, cum ar fi un Rolls Royce Cullinan de 297.000 de dolari.
La începutul acestui an, Moo a pășit pe podium la Săptămâna Modei de la Londra.
Emily Abraham a spus că, deși oamenii cred că fiica ei este răsfățată, „ea nu poate să aibă tot ce își dorește”. Ea a subliniat că în familia ei sunt doar „oameni normali” care au muncit extrem de mult pentru a ajunge acolo unde sunt.
"Suntem foarte conștienți de criza costului vieții, dar în același timp, dacă am muncit din greu pentru ceea ce avem, nu există niciun motiv pentru care ar trebui să nu putem împărtăși experiențele noastre de viață", a mai declarat Emily Abraham. „Oamenii care poate nu vor ajunge niciodată în Dubai, care s-ar putea să nu ajungă niciodată într-un avion sau într-o mașină luxoasă, trăiesc într-un fel acea viață prin noi și este o formă de evadare pentru mulți oameni.", a adăugat ea.