Pete Davidson va fi gazda premierei noului sezon SNL. Emisiunea ”Saturday Night Live” revine după încetarea grevei scenariștilor

Data publicării:
pete davidson 2019
Foto: Pete Davidson, SNL, 2019 / Sursa foto: Profimedia Images

„Saturday Night Live” se întoarce pe NBC, iar Pete Davidson va găzdui premiera sezonului 49. După ce emisiunea a fost oprită în mai de greva scenariștilor de la Hollywood, SNL va reveni pe 14 octombrie, a anunțat NBC miercuri, transmite Variety.

Ice Spice va fi invitatul muzical al primei ediții din acest sezon. Davidson fusese programat să găzduiască spectacolul încă din sezonul trecut, înainte ca greva să forțeze „SNL” să se oprească.

Întreaga distribuție este pregătită să revină, cu o singură modificare: Chloe Troast se alătură ca rezervă și cu apariții episodice.

Bad Bunny va fi gazda ediției din 21 octombrie, când va și cânta

Pe măsură ce mai mulți telespectatori migrează către serviciile de streaming pentru a viziona dramele și comediile preferate cu scenarii la cerere, „SNL” a căpătat o nouă importanță pentru NBC. Cândva retrogradată la difuzare după știrile locale târzii într-un interval orar pe care directorii rețelei nu îl considerau primordial, emisiunea se transmite acum live în Statele Unite, ceea ce înseamnă că este în primetime în anumite părți ale țării.

Emisiunea ”Saturday Night Live” este unul dintre cele mai urmărite programe de divertisment la televizor în rândul telespectatorilor între 18 și 49 de ani, cu cea mai preferată demografie de către agenții de publicitate.

NBC pregătește surprize pentru al 50-lea sezon SNL, care va debuta în toamna lui 2024

NBC Universal a început deja să negocieze cu agenții de publicitate pentru sponsorizări legate de cel de-al 50-lea sezon de referință al „SNL”, programat să debuteze în toamna lui 2024.

În martie, producătorul executiv „SNL” Lorne Michaels a făcut un pitch în Studio 8H, casa de multă vreme a emisiunii, la sediul NBC din New York, pentru aproximativ 100 de agenți de publicitate despre ce ar trebui să aștepte pe măsură ce aniversarea se apropie. NBC plănuiește o serie de retrospective în jurul „SNL”, precum și cel puțin un documentar despre program.

„Saturday Night Live” a generat aproximativ 74,7 milioane de dolari în vânzări de reclame în 2022, potrivit Vivvix, un monitor al cheltuielilor publicitare. Această cifră reprezintă o scădere de 12% față de cele aproape 85,3 milioane de dolari „SNL” generate în 2021.

Editor : M.I.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cum arată azi Andrei Găluț, unicul supraviețuitor al trupei Goodbye to Gravity, la 9 ani de la tragedia din...
Digi FM
Oana Zăvoranu a pierdut casa din Dorobanți, în care a locuit după divorțul de Pepe. Vedeta va fi obligată să...
Pro FM
Managerul lui John Legend rupe tăcerea. Experiența „terifiantă” pe care a avut-o la una dintre petrecerile...
Film Now
Semnele timpurii de demență date de Bruce Willis nu au fost luate în seamă: "Nici într-un milion de ani nu...
Adevarul
Scapă de colesterol cu patru alimente și secretul celor 150 de minute
Newsweek
Eșec la Casa de Pensii. Care pensionari iau în noiembrie pensie mai mică decât au contribuit?
Digi FM
Reacția cântăreței Irina Rimes după ce mai mulți influenceri au luat bani ca să-l promoveze pe rivalul Maiei...
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
Ce se află în spatele aspectului clar întinerit al lui Brad Pitt. Actorul ar fi investit 130.000 de dolari în...
UTV
Bradley Cooper si Irina Shayk au sarbatorit Halloweenul alaturi de fiica lor in varsta de 7 ani