Florina Osman: România este cu cel puţin 50 de ani în urmă faţă de Europa şi nu numai la autostrăzi.
Vasile Gogiu: În toată Europa se plăteşte vinietă, dar numai pe autostradă, nu pe drumurile naţionale pline de gropi ca în România. La noi, de ce altfel?
Dumitru Ion: Cu 3 miliarde se pot face minimum 300 de km de autostradă, în condiţiile în care continuă să fure. În Albania, cu 4 mil./km. au reuşit să le facă. În România, cu 10 nu reuşesc.
Mihaela Arsene: În Turcia, în 3 săptămâni, au făcut 100 de kilometri de autostradă, 2 benzi pe sens, extindere la cea cu 2 benzi. Asta acum 4 ani!
Daniel Căpăţână: Guvernanţii sunt iresponsabili, deturnând fondurile alocate la clientela politică ce are costuri de 2-3 ori mai mari decât cele reale. Se apucă, iar apoi încet încet renunţă, intră în insolvenţă sau denunţă contractul. Situaţia se repetă de 25 de ani, iar banii sunt deturnaţi cu bună ştiinţă de Guvern şi le îngroaşă conturile în particular.
Cosmin Iulian: Care drum bun? Cu 22 de kilometri de autostradă, adică 1,8 km/lună, într-un an?
Cezar Borza: Şi cine să le facă? Că "regii" asfaltului sunt "săltaţi". În State, dacă se ştie că nu poate fi respectat termenul, se mai angajează muncitori, se aduce echipament pentru că salariile sunt nimic faţă de o zi de producţie pierdută!
____________________________________
Vă aşteptăm mesajele şi comentariile pe site-ul nostru, la secţiunea DigiVOX. Vrem să ştim, de asemenea, părerile românilor din alte colţuri ale lumii, de la care dorim să aflăm şi cât de importantă este dezvoltarea infrastructurii pentru autorităţile altor state. Pentru românii din diaspora am deschis deja o secţiune pe site-ul nostru - Consulatele DIGI - unde vă invitam să ne trimiteţi toate opiniile dumneavoastră.