Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a afirmat că, în perioada campaniei electorale, a fost asociată de adversarii săi politici cu foştii preşedinţi ai PSD Ion Iliescu, Adrian Năstase şi Liviu Dragnea, ceea ce este "nedrept'' şi ''incorect", transmite Agerpres.
"În loc să vorbim despre poluare, să vorbim despre gropile de deşeuri, care aparţin de Ministerul Mediului, să vorbim despre grădiniţe, creşe, şi aşa mai departe, am vorbit despre Ion Iliescu, fostul preşedinte al PSD, retras din activitatea publică de ani de zile. Dacă dumneavoastră găsiţi o alăturare între activitatea mea la Primărie şi domnul Ion Iliescu, atunci putem să decidem orice şi rezultatul poate fi oricare. Asocierea mea cu domnul Adrian Năstase, fostul preşedinte al PSD, retras de asemenea de foarte mult timp din activitatea publică. Merge cu nepoţeii în parc. Dar, ce să vedeţi, în această campanie s-a vorbit despre domnul Adrian Năstase, eu fiind urmaşa domniei sale, total incorect, nedrept şi lipsă de respect faţă cetăţeni", a declarat Gabriela Firea la sediul de campanie.
Aceasta a adăugat că, de asemenea, a fost asociată şi cu fostul lider al PSD, Liviu Dragnea, aflat acum în închisoare.
"S-a vorbit despre domnul Dragnea, care ştim unde este. Doi ani de zile am fost printre puţinii colegi care s-a luptat real cu ceea ce făcea la acel moment domnul Dragnea. Acum s-a şters totul cu buretele, eu sunt omul lui Dragnea şi, ce să vezi, nu trebuie să fiu votată. Manipulări grosiere, care sunt convinsă că vor fi decontate de cei care nu au dorit să discutăm despre Bucureşti, despre problemele Capitalei, ci m-au asociat cu 10 august, deşi n-am nicio legătură cu acel eveniment nedorit, şi mi-am spus punctul de vedere la acel moment, cu Ion Iliescu, Adrian Năstase, Liviu Dragnea. Mai aveau să mă compare cu cine ştie ce dictatori din altă ţară şi erau lucrurile complete", a afirmat Firea.
Gabriela Firea a amintit că a atras atenţia, în mai multe rânduri, că Nicuşor Dan, candidatul dreptei la Primăria Capitalei, "a anunţat că doreşte să facă un audit, să reducă la maximum, până la eliminarea totală, subvenţiile, astfel încât transportul public în comun să coste de la 1,3 lei la 6 lei, iar factura la întreţinere să se dubleze".
Editor : Alexandru Costea