Cât valorează numele „Simona Halep”
Numărul 1 în tenisul mondial, Simona Halep, este cel mai bun ambasador al sportului românesc, însă faptul că provine din România se vede în numărul şi importanţa brandurilor care o sponsorizează. Este ceea ce spune Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep, care susţine că, la nivelul României, brandul Halep ar valora în jur de 3 milioane de euro.
Procesul în care Simona Halep cere despăgubiri de 10 milioane de dolari e în impas
Sorin Grindeanu are probleme cu o întrebare simplă de logică
Stere Halep, revoltat: „100 de ani să-i dea suspendare”
Ce înseamnă pentru Putin că Prigojin este încă în viață
Cât costă o zi de grevă a profesorilor
Simona Halep, dopată. Ce este roxadustatul
Simona Halep, dopată. Părerea unui medic sportiv
Simona Halep, campioană la Toronto
Simona Halep, impresionată de David Popovici
„Faptul că Simona a ajuns numărul 1 e meritul ei, pentru că a stat acolo, a luptat, că joacă și și-a așteptat momentul cel mai bun în care a ajuns numărul 1 mondial. Nu l-a tras la sorți. În momentul de față ea e cel mai bun ambasador al sportului românesc. Valoarea de piață e dată mult și de țara din care provii. Probabil că valoarea de piață a Simonei în momentul ăsta în România poate fi de 2-3 milioane, dar stai să te gândești dacă ți-ai dori să ai multe branduri, să te asociezi cu toată lumea mai ales când joci. Acum, programul ei e foarte încărcat. Orice asociere a ta cu altcineva presupune niște obligații. Tu trebuie să vezi dacă în calendarul tău pe anul respectiv poți să-ți asumi obligațiile alea”, a spus Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep.
Urmăriți mai jos interviul integral acordat de Cosmin Hodor emisiunii „În fața ta” de la Digi24:
Întreaga arhivă a emisiunii „În fața ta” este disponibilă aici.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News