YouTube vine cu o nouă idee pentru a atrage mai mulți abonați: să fie intermediar pentru streaming
YouTube ar putea deveni intermediar pentru mai multe companii de streaming. Cel mai important site de video încearcă să convingă mai multe companii să activeze pe platforma sa.
Care e mecanismul din spatele consumului de mesaje „care explică totul” pe rețelele sociale
YouTube a sancționat OAN, canalul ultra-conservator care îl susține pe Trump
Orban, despre candidatura lui Antonescu la alegeri: Nu e desemnat oficial de PNL și PSD. Nu se poate lua decizia țaca paca, la cafea
Șofer inconștient, aproape să producă o tragedie în Defileul Jiului
Măsurile guvernului riscă să scumpească mâncarea cu 10%
ÎPS Teodosie s-a împiedicat la slujba de sfințire a apei pentru Bobotează
Studiu. De ce românii refuză să se vaccineze
România rămâne țara europeană cu cele mai multe persoane care au murit în accidente rutiere. Câte decese au fost anul trecut
2025, anul austerității, dar nu pentru toți: Noua indemnizație a șefilor CFR s-a dublat față de cea din 2023
Serviciile interesate ar avea un canal special pe YouTube, la care cei interesați ar trebui să se aboneze și să plătească lunar o anumită sumă. În acest fel, YouTube ar atrage mai mulți abonați, datorită notorietății canalului cu peste 2 miliarde de utilizatori.
În plus, YouTube ar avea de câștigat un procent din abonamentele vândute, dar și-ar promova și propriile servicii - YouTube Music şi YouTube Premium. Aceasta nu este o premieră, însă. Amazon și Apple sunt companii care fac același lucru prin intermediul Prime Video Channels și Apple TV.
De fapt este adaptat conceptul de marketplace către un astfel de serviciu, prin care se oferă doar găzduire, însă cu beneficii proprii masive.
Editare web: Luana Păvălucă
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News