YouTube vine cu o nouă idee pentru a atrage mai mulți abonați: să fie intermediar pentru streaming
YouTube ar putea deveni intermediar pentru mai multe companii de streaming. Cel mai important site de video încearcă să convingă mai multe companii să activeze pe platforma sa.
YouTube a sancționat OAN, canalul ultra-conservator care îl susține pe Trump
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Serviciile interesate ar avea un canal special pe YouTube, la care cei interesați ar trebui să se aboneze și să plătească lunar o anumită sumă. În acest fel, YouTube ar atrage mai mulți abonați, datorită notorietății canalului cu peste 2 miliarde de utilizatori.
În plus, YouTube ar avea de câștigat un procent din abonamentele vândute, dar și-ar promova și propriile servicii - YouTube Music şi YouTube Premium. Aceasta nu este o premieră, însă. Amazon și Apple sunt companii care fac același lucru prin intermediul Prime Video Channels și Apple TV.
De fapt este adaptat conceptul de marketplace către un astfel de serviciu, prin care se oferă doar găzduire, însă cu beneficii proprii masive.
Editare web: Luana Păvălucă
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News