Live

Instagram testează reclamele care forțează utilizatorii să le urmărească

Data publicării:
Foto: Shutterstock

Instagram testează reclamele care forțează utilizatorul să le urmărească. În prezent, platforma de socializare permite utilizatorilor să deruleze pe lângă reclamele care apar în fluxul principal de imagini și videoclipuri, precum și în fluxurile Stories și Reels, scrie BBC.

Dar acum testează o funcție numită „ad break”, pe care utilizatorii spun că nu o pot evita ca de obicei. Imaginile publicate online arată un cronometru, care numără până la zero înainte ca funcționalitatea normală să poată fi reluată.

„Uneori s-ar putea să fiți nevoiți să urmăriți o reclamă înainte de a putea continua să navigați”, transmite platforma deținută de Meta celor care dau clic pentru mai multe informații.

Instagram a confirmat pentru BBC că un test este în curs de desfășurare.

„Întotdeauna testăm formate care pot aduce valoare pentru clienții din publicitate”, au transmis reprezentanții platformei, adăugând că va furniza actualizări suplimentare dacă testul va duce la schimbări permanente de format.

Într-o declarație ulterioară, Meta a transmis că „experimentează mereu noi produse și soluții publicitare, în conformitate cu evoluția tendințelor consumatorilor și a nevoilor de afaceri”.

Editor : A.P.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Australia vrea să forțeze în continuare marile platforme digitale să plătească pentru afișarea știrilor

Facebook, WhatsApp și Instagram au picat în toată lumea

Creatorii de conținut TikTok din SUA își avertizează urmăritorii să îi caute pe Instagram sau YouTube

Ce înseamnă „brain rot”, cuvântul anului 2024. Psihologii atenționează că acest fenomen are un impact major asupra creierului

Partenerii noștri