Instagram pregătește o aplicație de shopping
Instagram lucrează la o aplicaţie de comerţ electronic. Este o încercare de a consolida relaţia comercială dintre utilizatorii săi şi brandurile care activează în cadrul reţelei.
Care sunt cele mai „instagramabile” locuri din București, anul acesta de Crăciun
Topul vedetelor cu postări scumpe pe Instagram
Goană după aur în Amazon
Florin Cîțu se crede Superman
Un copil de 12 ani a primit cadou un Rolls Royce de 250.000 de lire sterline
Klaus Iohannis amână desemnarea premierului. „Coaliția pro-europeană continuă negocierile. Sunt optimist”
George Simion a mers la Palatul Cotroceni, pentru consultări, dar a anunțat că nu intră: „AUR nu recunoaște legitimitatea lui Iohannis”
Consultări la Palatul Cotroceni. Coaliția a stat sub 20 de minute. Partidele extremiste AUR, POT și SOS au refuzat să meargă
Ploi și lapoviță, în aproape toată țara. Meteorologii anunță și temperaturi de până la -15°
Potrivit unor surse apropiate companiei, citate de The Verge, aplicaţia de shopping va conţine colecţii de produse ale comercianţilor şi vor putea fi achiziţionate de utilizatorii Instagram. Nu este însă clar cum vor fi direcţionaţi membrii reţelei către viitoarea aplicaţie prin care pot face cumpărături.
Cea mai bună variantă ar fi o funcţie de shopping integrată în aplicaţia principală pentru că astfel ar avea potenţialul de a se adresa tuturor celor peste 1 miliard de utilizatori.
În prezent, Instagram numără 25 de milioane de conturi de business, iar dintre acestea 2 milioane aparțin agenţiilor de publicitate.
În plus, 80% din utilizatori urmăresc cel puțin un brand pe Instagram.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News